Nytt tilskudd til supportteamet vårt!

Vi er stolte over å kunngjøre at vi har utvidet vårt talentfulle supportteam med to fantastiske nye medarbeidere.

Disse to dyktige kandidatene er klare til å levere enestående kundeopplevelser, og bidra til å heve standarden for kvalitet og effektivitet i arbeidet vårt.

Trine Rekdal Lewis fra Oppegård og Beate Ødegård fra Ytre Enebakk, har begge lang erfaring med støttearbeid, og vet hva som skal til for å lykkes med kundearbeid.

Micrologs mål er å alltid sikre at kundene våre føler seg ivaretatt og at de får den hjelpen de trenger. Med våre nye teammedlemmer på plass er vi sikre på at vi skal kunne levere enda bedre oppfølging og service til våre kunder.

Vi legger stor vekt på gode rutiner og prosesser for å sikre at hver kundeopplevelse er sømløs og problemfri. Våre nye medarbeidere er dedikerte til å jobbe med våre eksisterende rutiner og implementere nye, forbedrede metoder der det er nødvendig.

I tillegg vil de jobbe hardt for å sikre at våre svartider for henvendelser forblir raske og effektive.

Vi ønsker våre nye teammedlemmer hjertelig velkommen. Sammen skal vi fortsette å skape gode opplevelser for våre kunder og styrke vårt rykte som en pålitelig partner.

Takk til alle våre kunder for støtten, og vi ser frem til å betjene deg enda bedre med vårt utvidede støtteteam!

Velg hvilket skjema du ønsker å fylle ut