Ring support

E-poststøtte

Møt Microlog-støtteteamet

Joakim Louis Anthony

Kundesuksess

Fredrik André Houg

Prosjektleder

Trine Rekdal Lewis

Kundesuksess

Håvard Sletten

Teknisk spesialist

Anders Christian Stensholdt

Kundesuksess

Beate Ødegård

Kundesuksess

Kundetilfredshet er vår høyeste prioritet.

Ved hjelp av ulike støtteverktøy overvåker og administrerer våre løsninger automatisering i hele Europa døgnet rundt, hele året. Våre it-løsninger er svært automatiserte og kommuniserer med Microlog hvis prosessene slutter å fungere av en eller annen grunn. Mange prosesser er også automatisert for å starte på nytt på egen hånd, noe som sikrer kontinuerlig produksjon. Dette bidrar til stabil drift og lønnsomhet.

Kunnskap og kompetanse

Teamets dype kunnskap sikrer raske, nøyaktige løsninger, og hjelper deg å få mest mulig ut av produktene og tjenestene våre med tillit.

Respons og tilgjengelighet

Tilgjengelig på tvers av flere kanaler, vi er her for å tilby rettidig støtte når du trenger det, for å minimere nedetid og stress.

Empati og tålmodighet

Vi lytter og svarer med forståelse, og sikrer at hver interaksjon er respektfull, tålmodig og fokusert på å løse dine bekymringer.

Problemløsningsferdigheter

Bevæpnet med kritisk tenkning og kreativitet, leverer vi effektive, fremtidsrettede løsninger som holder opplevelsen din jevn og tilfredsstillende.

Velg hvilket skjema du ønsker å fylle ut