Med full fart fremover

Automatiseringen av Norge fortsetter i stor fart og en av næringene som er i forkant av denne utviklingen er helsesektoren. I kampen mot tidspress har stadig flere legekontorer og helseinstitusjoner sett verdien av å frigjøre tid i pasientmottaket ved å gjøre betalingsdelen heldigital. Og Microlog kjenner til denne utviklingen!

Automatisering for alle
Mariann Sunde er salgssjef innen helse i Microlog og har vært vitne til den raske utviklingen de siste tre årene. «Vi merker at flere og flere kontorer får øynene opp for løsninger som gjør det enklere for både pasienter og ansatte. Det frigjør tid, gir rask og sikker betaling og mindre oppfølging i etterkant, forklarer hun.

«Micrologs system er enkelt for pasientene å bruke, samtidig som det er enkelt for oss å administrere digitalt, gjennom for eksempel å sende ut skader, trekke krav og korrigere summer»

Hanne Warlo Borgen, Stasjonsgata legekontor

Det har blitt enda mer effektivt nå som du også kan koble VIPPS til maskinene. – Vi ser på dette som å gi enda raskere oppgjør, svært god tilgjengelighet for pasientene og ikke minst tidsbesparende for helsesekretærene. Resultatet er at du får mer tid til å utføre andre viktige oppgaver.»

Nye løsninger
Med vekst og økt interesse følger også ofte utvikling på andre måter. En av de store nyhetene for fremtiden er de små, håndholdte automatene som er perfekte for mindre virksomheter hvor det ikke er hensiktsmessig å leie eller kjøpe i de store versjonene. – Dette vil åpne for en mye enklere hverdag for landets mange fysioterapeuter, spesialister og små legekontor. Med en mindre håndholdt variant fra Microlog får du den samme sømløse integrasjonen mellom pasientloggen og regnskapsprogrammet, noe som gjør det mye enklere å holde orden på begge deler.»

Og når nye produkter gir flere kunder, må du også sørge for at det alltid er noen som kan hjelpe hvis du har spørsmål. «Vi har nå ansatt to nye personer på support for å sikre at vi opprettholder tilgjengeligheten vi allerede er så godt kjent for hos våre kunder. Ingen skal føle at økt interesse går på bekostning av vår service til eksisterende kunder, for de er det viktigste vi har!»

Bransjemøter
Det er ingenting som tyder på at fremtiden blir noe roligere for Mariann og de andre som jobber i helsesektoren i Microlog. «I oktober reiser vi til Nidaroskongressen for å vise frem produktene våre for en kollektiv bransje, og det gleder vi oss veldig til. Vi kommer også til å være på andre konferanser rundt omkring fordi det fortsatt er mange som ikke har sett alt vi har å tilby, og det må vi gjøre noe med!»

Og med et nysgjerrig og innovativt utviklingsteam i ryggen og et godt servicenettverk klar til å snakke med kundene, er alt lagt til rette for at tiden fremover blir minst like travel for Microlog-gjengen som den har vært til nå!

Velg hvilket skjema du ønsker å fylle ut