Microlog Kundeservice tar hånd om alle dine behov.

Vårt mål er fornøyde kunder. Microlog overvåker over 300 automater i Europa. Porteføljen består av forskjellige typer automater innenfor blant annet følgende områder; helsesektoren, retail, gavekort, parkering, billettering og fortolling.

Vår kundeservice har følgende kvalitetsmål;

  • Vi skal være løsningsorienterte
  • Vi skal være tålmodige
  • Vi skal lytte
  • Vi skal tilby den kunnskapen du trenger
  • Vi skal lære

Vi tilbyr deg og din bedrift et langvarig samarbeid. Vi skal bidra til din bedrifts lønnsomhet gjennom den kunnskapen vi besitter, og våre løsninger.

Ved hjelp av ulike hjelpeverktøy overvåker og administrerer våre løsninger automater døgnet rundt, året rundt. Våre løsninger er svært automatiserte, og kommuniserer med både deg og Microlog dersom prosesser slutter å virke en av eller annen grunn. Mange prosesser er også automatiserte og starter av seg selv for å holde produksjonen i gang. Dette bidrar til stabil drift og din suksess.